Elektroniczny sekretariat

Kancelaria Madar w chmurze

biuro

Nowoczesny sekretariat

Pozwala na prowadzenie ewidencji korespondencji i obiegu dokumentów, danych o klientach przez internet.

  • prowadzenie książki podawczej (ewidencja treści pism i dokumentów),
  • wydruki dziennika korespondencji,
  • podpisanie odbioru,
  • dostęp do danych kontrahentów, rozmów, warunków.
biuro

Współpraca
on-line

Wystarczy założyć konto i mieć dostęp do internetu, by zawsze pod ręką mieć pisma, dokumenty, umowy, regulaminy.

Dostępne każdego dnia i o każdej porze, niezależnie od miejsca pobytu, do wykorzystania również przy współpracy:

  • sekretariatów, oddalonych oddziałów,
  • dyrektorów i handlowców,
  • zarządzających i właścicieli.
biuro

CRM - zarządzanie
kontaktami z klientami

Pozwala na zgromadzenie informacji związanych z obsługiwanym klientem.

  • Ewidencja rozmów, zapytań, ofert, ustaleń.
  • Planowanie i kontrola wykonania zadań.
  • Wsparcie korespondencji seryjnej.
Rozbudowana baza kontaktów gromadzi dane na temat instytucji i firm, wraz z danymi teleadresowymi, osobach do kontaktu, powiązaniach: oddział, firma zależna itp.

Pięć najważniejszych powodów dlaczego warto zainteresować się programem.

1. Ułatwisz sobie codzienną pracę

Madar 7 w chmurze

Rejestracja korespondencji w programie jest bardzo prosta, a dzięki wykorzystaniu bazy kontrahentów - szybsza niż w tradycyjny sposób. Ponadto ułatwia codzienne czynności, w szczególności poprzez automatyczne adresowanie kopert, wydruki nalepek adresowych, obliczanie opłat pocztowych.
W programie możliwe wydruki dziennika korespondencji oraz list podpisania odbioru.

2. Natychmiast uzyskasz informacje

Madar 7 w chmurze

... czy dany dokument został otrzymany / wysłany, gdzie jest przechowywany oryginał.
Dotrzesz do treści dokumentu analizując załącznik.
W przypadku większej firmy dowiesz się kto i czy odebrał dany dokument, kiedy została wysłana odpowiedź. Wyszukanie dowolnego dokumentu jest szybkie i proste, według: kontrahenta, opisu, numeru dokumentu, daty lub rodzaju.

3. Szybko zarejestrujesz przesyłkę do wielu kontrahentów

Madar 7 w chmurze

Poprzez założenie kampanii, w której wprowadzisz wszystkich klientów oraz materiały, które zostały do nich wysłane, takie jak ulotka, folder, list czy reklamówka zarejestrujesz wysyłki do wielu kontrahentów. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób będzie można:

  • powtórzyć kampanię do tej samej grupy,
  • dowiedzieć się jakie materiały były wysyłane w ostatnich okresie,
  • komu wysłany został folder,
  • jakie materiały otrzymał już klient.

4. Nikt Cię nie zaskoczy

Madar 7 w chmurze

Prowadząc negocjacje, rozmowy handlowe, przeprowadzając analizy czy będąc na delegacji:

  • masz pod ręką zarejestrowane w programie dokumenty, w szczególności historię wszystkich wysłanych dokumentów do danego klienta,
  • łatwo odnajdziesz dane klientów:
    • teleadresowe,
    • o pracownikach, zajmowanych przez nich stanowiskach, telefonach i e-mailach,
    • o firmach powiązanych.
  • szybciej utworzysz nowy dokument, mając ofertę czy pismo pod ręką, na przykład:
    • ofertę dla klienta z tej samej branży,
    • pisma do urzędu skarbowego.

5. Połączysz nawet 10 sekretariatów

Madar 7 w chmurze

W przypadku posiadania większej firmy oraz kilku sekretariatów możliwe jest prowadzenie kilku rejestrów - osobno dla każdego sekretariatu - a jednocześnie posiadania informacji na temat całej korespondencji w firmie. Dzięki wersji przez przeglądarkę sekretariaty mogą być oddalone od siebie.

Szybki start

  1. Załóż konto - otrzymasz od nas indywidualny adres wraz z danymi do logowania.
    Pierwsze 2 miesiące za darmo!

  2. Zaloguj się z dowolnego urządzenia - pracuj na komputerze, tablecie, smartfonie - jak lubisz.
    Sprawdź wersję demonstracyjną online.

Pakiety cenowe

50 zł netto

60 zł netto

100 zł netto

Najczęściej wybierane przez klientów

małe firmy

biura rachunkowe
agencje projektowe
średnie firmy

instytucje i urzędy


Ilość użytkowników w cenie

3

16,66 zł / użytkownik

5

12,00 zł / użytkownik

10

10,00 zł / użytkownik
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Podział uprawnień i klasyfikacja według rejestrów
Ewidencja awarii, działań serwisu, ofert
Baza kontaktów (dane teleadresowe, osób do kontaktu)