Pozwala na prowadzenie ewidencji korespondencji i obiegu dokumentów, danych o klientach przez internet.
Wystarczy założyć konto i mieć dostęp do internetu, by zawsze pod ręką mieć pisma, dokumenty, umowy, regulaminy.
Dostępne każdego dnia i o każdej porze, niezależnie od miejsca pobytu, do wykorzystania również przy współpracy:Pozwala na zgromadzenie informacji związanych z obsługiwanym klientem.
Rejestracja korespondencji w programie jest bardzo prosta, a dzięki wykorzystaniu bazy kontrahentów - szybsza niż w tradycyjny sposób. Ponadto ułatwia codzienne czynności, w szczególności poprzez automatyczne adresowanie kopert,
wydruki nalepek adresowych,
obliczanie opłat pocztowych.
W programie możliwe wydruki dziennika korespondencji oraz list podpisania odbioru.
... czy dany dokument został otrzymany / wysłany, gdzie jest przechowywany oryginał.
Dotrzesz do treści dokumentu analizując załącznik.
W przypadku większej firmy dowiesz się kto i czy odebrał dany dokument, kiedy została wysłana odpowiedź. Wyszukanie dowolnego dokumentu jest szybkie i proste, według: kontrahenta, opisu, numeru dokumentu, daty lub rodzaju.
Poprzez założenie kampanii, w której wprowadzisz wszystkich klientów oraz materiały, które zostały do nich wysłane, takie jak ulotka, folder, list czy reklamówka zarejestrujesz wysyłki do wielu kontrahentów. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób będzie można:
Prowadząc negocjacje, rozmowy handlowe, przeprowadzając analizy czy będąc na delegacji:
W przypadku posiadania większej firmy oraz kilku sekretariatów możliwe jest prowadzenie kilku rejestrów - osobno dla każdego sekretariatu - a jednocześnie posiadania informacji na temat całej korespondencji w firmie. Dzięki wersji przez przeglądarkę sekretariaty mogą być oddalone od siebie.
Pakiety cenowe |
50 zł netto |
60 zł netto |
100 zł netto |
Najczęściej wybierane przez klientów | małe firmy |
biura rachunkowe |
instytucje i urzędy |
Ilość użytkowników w cenie |
316,66 zł / użytkownik |
512,00 zł / użytkownik |
1010,00 zł / użytkownik |
Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej | |||
Podział uprawnień i klasyfikacja według rejestrów | |||
Ewidencja awarii, działań serwisu, ofert | |||
Baza kontaktów (dane teleadresowe, osób do kontaktu) |