Oferta

Załóż konto Madar 7 w chmurze bądź zainstaluj program

System zintegrowany ERP, aplikacja mobilna, on-line

Madar 7 w chmurze

  1. Załóż konto - otrzymasz od nas indywidualny adres wraz z danymi do logowania.

    Załóż konto
    50 zł miesięcznie */ użytkownik

    Pierwsze 2 miesiące za darmo!


  2. Zaloguj się z dowolnego urządzenia - pracuj na komputerze, tablecie, smartfonie - jak lubisz.
    Sprawdź wersję demonstracyjną online.
* Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.

System zintegrowany ERP

Licencja Madar 7

  1. Zamów licencję na program i zainstaluj go na własnym serwerze.

    Madar 7 - System ERP
    1440 zł / użytkownik



  2. Otrzymasz dożywotnią licencja na jednego użytkownika z rocznym okresem subskrypcji uprawniającym do podbierania kolejnych aktualizacji programu i wsparcia technicznego.
Po roku możliwość wykupienia subskrypcji (aktualizacje + wsparcie techniczne) na kolejny rok - 198 zł netto.
UWAGA! Cena obowiązuje na programy zamówione do 31.12.2016.
Od 01.01.2017 cena wyniesie 2150 zł na stanowisko oraz 269 zł na subskrybcję.

PROMOCJE

Darmowy okres próbny bez zobowiązań

Program Madar 7 - online, bezpłatnie i bez zobowiązań dla wszystkich przez okres 2 miesięcy.

Promocja upoważnia do otrzymania:

  • witryny www, na którym udostępniony jest program Madar 7,
  • danych o użytkowniku i haśle, które pozwolą na zalogowanie i pracę w systemie – bez ograniczeń i bez zobowiązań,
  • w przypadku biura rachunkowego istnieje możliwość otrzymania dwóch dodatkowych witryn.

Po upływie okresu próbnego istnieje możliwość zakupu odpowiedniej licencji bez utraty wprowadzonych danych lub rezygnacji z oprogramowania – bez żadnych dodatkowych opłat i zobowiązań.

System zintegrowany ERP, aplikacja mobilna, on-line, bezpłatnie 2 miesiące


MADAR 7 w chmurze
Idealne rowiązanie dla nowych spółek z o.o.

Pobierz ofertę Madar7 w chmurze.

Pakiety cenowe
dla posiadaczy kuponów

50 zł

141 zł

450 zł

Najczęściej wybierane przez klientów

małe firmy
fundacje
organizacje NGO

biura rachunkowe
średnie firmy

instytucje
firmy
produkcyjno - handlowe


Ilość użytkowników w cenie

1

50,00 zł / użytkownik

3

47,00 zł / użytkownik

10

45,00 zł / użytkownik
Księgowość: FK, KPR, rejestry VAT, deklaracje, środki trwałe
Handel: fakturowanie, zamówienia, rezerwacje, cenniki
Magazyny: PZ, WZ, remanent, bieżące stany
Kadry - płace: umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, listy płac, zlecenia, PIT-11
Kancelaria, CRM, baza kontaktów (dane teleadresowe, osób do kontaktu)
* rabat powyżej
10 użytkownika

Biura rachunkowe zasady udzielania licencji

  1. Licencja dla pracowników biura

    Płatni tylko użytkownicy (pracownicy biura)

    Licencja na programowanie udzielana jest dla użytkownika systemu, bez względu na ilość obsługiwanych firm. Każdy użytkownik – pracownik biura rachunkowego wymaga wykupienia odrębnej licencji na program (dostępu do konta). Umożliwia się dostęp do danych wszystkich firm bądź ograniczony poprzez wymienienie firm, do których użytkownik ma prawo dostępu.
  2. Licencja dla klientów biura

    Bezpłatnie jeden użytkownik dla każdego klienta

    W ramach licencji na program internetowy w biurze rachunkowym przyjmuje się, że do programu może mieć dostęp klient biura rachunkowego na zasadach określonych poprzez uprawnienia.

    Każdy pierwszy użytkownik klienta jest bezpłatny, przy czym wprowadzone zostały ograniczenia dla wersji bezpłatnej:
    • dostęp tylko do danych jednej firmy,
    • brak dostępu do opcji uprawnień użytkowników.

iko

Wsparcie
techniczne

W okresie użytkownaia konta Madar 7 w chmurze, jak również 12 miesięcy po zakupie prgogramu istnieje możliwość bezpłatnego wsparcie w okresie gwarancyjnym, pozwalające na:
  • korzystanie z materiałów szkoleniowych: instrukcja obsługi, blogów
  • dostęp do serwisu zdalnego,
  • uzyskanie pomocy technicznej - telefonicznej bądź poprzez e-mail, dotyczące:
    • instalacji oprogramowania, współpracy z systemami operacyjnymi i urządzeniami zewnętrznymi,
    • merytoryki działania programu, jego funkcjonalności i konfiguracji.
  • dostęp do aktualnych wersji programu, uwzględniających zmiany przepisów prawa oraz nowe funkcje i moduły, zgodnie z z rozwojem programów.
Użytkownicy programu w kolejnych latach mają możliwość wykupu aktualizacji, na następne 12 miesięcy po preferencyjnym cenach.

iko

Zdalna pomoc serwisowa

Praca z systemem "Madar 7 w chmurze" umożliwia udzielenie wsparcia serwisowego bezpośrednio na danych klienta.

Ponadto systemy Madar 7 mają wbudowany moduł zdalnego dostępu poprzez VNC. (ang.Virtual Network Computing).

Dzięki tym narzędziom problem, którego nie można rozwiązać drogą telefoniczną - ponieważ wymaga sprawdzenia i ingerencji w bazie danych - może zostać rozwiązany zdalnie, bez konieczności wizyty w siedzibie klienta.

Bezpłatnie usługa ta dostępna jest tylko dla klientów z podpisaną umową nadzoru autorskiego.

iko

Szkolenia

W większych firmach konieczne jest zaplanowanie cykliczne spotkań roboczych. Ich przeprowadzenie pomoże w:
  • identyfikacji najbardziej pilnych problemów,
  • wspólnym rozwiązywaniu problemów trudnych,
  • efektywniejszej komunikacji pomiędzy pracownikami firmy,
  • ujednoliceniu obsługi programu,
  • zapoznanie się z nowymi funkcjami programu.

Zmiany "na życzenie"

System Madar 7 realizuje większość wymagań klientów sektora MSP.

Niektórzy klienci wymagają modyfikacji programu i przystosowania go do specyfiki modelu biznesowego.

Jako producent oprogramowania jesteśmy wykonujemy zmiany w programie.

Są one wyceniane według stawki godzinowej bądź są zapewniane umowami nadzoru autorskiego.

Wdrożenie i usługi
Sposoby rozliczeń

Rozliczanie godzinowe

Wdrożenie programów w większości odbywa się w siedzibie klienta lub zdalnie. Przyjazd specjalistów następuje po uprzednim ustaleniu terminu spotkania i jest rozliczany według stawki godzinowej 120 zł / godzinę pracy.

Umowa nadzoru autorskiego

Obejmuje opiekę serwisową, powdrożeniową, konsultacje i szkolenia oraz modyfikacje programów w ciągu trwania umowy.
Ta forma współpracy zapewnia:
  1. Stały i znany budżet na oprogramowanie Madar 7.
  2. Pewność wsparcia.
  3. Ciągły rozwój programu.
W ramach zryczałtowanej miesięcznej opłaty klientom przysługuje w szczególności:
  • bezpłatne wizyty u klienta, obejmujące prace wdrożeniowe (instalacje, konfiguracje), szkolenia, pielęgnację i rozwój,
  • dostęp do aktualnych wersji programu,
  • możliwość wprowadzenia zmian na życzenie,
  • dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej,
  • bezpłatnej pomocy zdalnej.

W czasie trwania umowy oraz w okresie 12 miesięcy po jej rozwiązaniu udzielana jest gwarancja oraz bezpłatne wsparcie telefoniczne i internetowe.


Invoicer i magazyn na start

Wszycy klienci, którzy zarejestrują się i rozpoczną pracę w bezpłatnych portalach:

mogą wykorzystać wprowadzone tam dane przy instalacji zakupionego programu Madar 7 lub przejściu na model Madar 7 - online.