Przedstawiamy system Madar7 w chmurze, dzięki któremu możesz prowadzić księgowość, obsługiwać handel, gospodarkę magazynową i produkcję, sporządzać listy płac i dokumenty kadrowe, a także zarządzać elektronicznym obiegiem dokumentów. Już nie musisz rezygnować z pracy na swoim ulubionym MacBooku, iMacu, iPadzie czy iPhonie. System Madar7 w chmurze jest obsługiwany na wszystkich tych urządzeniach!
System Madar7 w chmurze obsługiwany jest przez przeglądarkę internetową np. Safari. Załóż konto i zaloguj się do systemu z każdego miejsca, z dowolnego urządzenia, o dogodnej porze. Dane i program przechowywane są w renomowanej, zabezpieczonej serwerowni.
Księguj - otrzymujesz dostęp do pełnego modułu księgowego - możesz prowadzić zarówno pełne księgi jak i KPiR.
Sporządzaj płace i prowadź dokumentację kadrową - Madar7 umożliwia obsługę procesu HR od nawiązania stosunku pracy poprzez sporządzenie listy płac na rozwiązaniu stosunku pracy kończąc.
Fakturuj i zarządzaj magazynem - system posiada rozbudowany moduł handlowy, który pozwala wystawiać szereg różnych dokumentów sprzedażowych, równocześnie prowadząc wiele magazynów.
Zarządzaj procesem produkcyjnym - w systemie nie tylko sporządzisz zlecenia produkcyjne i plan produkcji ale także na końcu ją rozliczysz.
Prowadź elektroniczny obieg dokumentów dzięki modułowi elektronicznego sekretariatu gdzie bez problemu zaewidencjonujesz każdy dokument i określisz osoby odpowiedzialne.
Zarządzaj kontaktami z klientami - Madar7 posiada nie tylko moduł CRM ale również szereg funkcji, które usprawnią działania w obszarze marketingu, handlu czy logistycznej obsługi klienta.
1. Zakładasz konto - otrzymasz od nas indywidualny adres wraz z danymi do logowania
2. Uruchamiasz przeglądarkę Safari - na swoim ulubionym MacBooku, iPadzie lub iPhonie
3. Swobodnie pracujesz z dowolnego miejsca, o dowolnej porze.